Dbamy o to, żeby sprzedawany  towar był zawsze najwyższej jakości, jednak czasem może okazać się, że zakupiony towar ma wadę, której nie zauważyliśmy. Z tego względu  każdy zakup w naszym sklepie objęty jest dodatkową gwarancją. Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą  reklamacyjną:

  1. Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numer +48 50641 5597 lub napisz maila na adres: bizuteriawenus@gmail.com.
  2. Odeślij nam produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie,w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, Twój  adres  oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od wyniku rozpatrzenia reklamacji).
  3. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dniroboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

W razie pytań, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: bizuteriawenus@gmail.com  lub telefonicznie: +48 506415597.